Pytania i odpowiedzi
Dostawa
Czy moje zamówienie mogę zamówić do paczkomatu ?
Oczywiście że tak, Pamiętaj jednak że nie wszystkie produkty możesz zamówić do paczkomatów lub punktów odbioru DHL takich jak żabka, lewiatan i tym podobne. Nasza firma oferuje dostawę zarówno do paczkomatów skąd łatwo można odebrać swoją paczkę ale również oferujemy dostawę kureirsą w takiej samej cenie 7.99 Zł
Nie odebrałem paczki i co teraz ?
Jeżeli nie odebrałem paczki, to nic straconego skontaktuj się z danym przewoźnikiem i spróbuj zabiegać o kolejne próby dostarczenia towaru do paczkomatu, punktu DHL lub przesyłki kurierskiej.
Wpisałem złe dane dostawy co teraz ?
Cholipka, W pierwszej kolejności skontaktuj się z danym przewoźnikiem, DHL, Inpost lub DPD jeżeli to nie pomoże daj nam znać tak szybko jak tylko możesz.
Zwroty i Reklamacje
Kiedy mogę zwrócić towar i jak ?
Towar możesz zwrócić na wskazany przez nas adres dostawy naszego Polskiego Magazynu. W 99% przypadków, po skontaktowaniu się z nami mailowo na adres Kontakt@igurro.pl Wysyłamy ci etykietę zwrtoną, wystarczy ją nakleić na dobrze zapieczentowaną paczkę i nadać w najbliższym punkcie takim jak DHL, Inpost, PocztaPolska lub innym punkcie wskazanym w korespondencji mailowej.
Na zwrot towaru masz 14 dni bez podania przyczyny.
Możecie nie przyjąć zwrotu ?
Zazwyczaj 99,8% naszych towarów jest zwracanych bezproblemowo, natomiast jeżeli rzeczy jest zużyta, nosi ślady użytkownia zastrzegamy sobie prawo do zwrotu częściowych kosztów, lub braku takiego zwrotu jeżeli np: Coś jest przepocone.
Zamówienie
Mogę zapłacić za pobraniem?
Obecnie nie oferujemy możliwości płatności za nasze zamówienia Za pobraniem. Proponujemy zapłatę tradycyjnymi metodami płatności Online jak np: Blik, Przelewy 24, PayPal, Przelw Tradycyjny na nasze konto bankowe Mbank lub płatność Kartą kredytową. Obecnie oferujemy również płatność w innych walutach jak Euro, Dolar, tutaj natomiast masz do dyspozycji takie opcje jak Ideal, Mybank, EPS i inne.
Zapłaciłem, ale nie mam potwierdzenia 🙁
Nic nie szkodzi, napisz do nas na kontakt mailowy Kontakt@igurro.pl lub poprzez nasz czat online, na pewno ci pomożemy. Nie przejmuj się, nasz system płatniczy jest w 100% bezpieczny więc w razie czego zawsze rozwiążemy twój problem.
Pytania Ogólne
Dostanę rabat ?
Jasne, zapisz się do naszego newslettera, tam na pewno czekają na ciebie niesamowite rabaty które czasem podsyłamy na maile dla nasszych klientów.
Mogę wymienić produkt ?
Niestety obecnie nie oferujemy wymian naszych produktów, ale jeżeli chcesz możesz zwrócić swój produkt lub produkty w dowolnym momencie a następnie kupić u nas to co akurat będzie pasowało i wpadło ci w oko.